18. 7. 2016

BORN TO BE PERFECT


Počasie nebolo minulý týždeň celkom na jednotku, preto som sa rozhodla sem pridať nie zrovna letný outfit. Fotili sme ho, keď sme boli s priateľom v júni v Anglicku. Zistila som, že sa mi zapáčili all white outfity. Je tam síce veľká pravdepodobnosť, že sa zašpiníte, no aj tak to stojí za to.
Čo sa týka prázdnin, chystám pre vás príspevok o tom, ako som tieto dva týždne strávila. Dúfam, že sa vám bude páčiť, pretože bude plný fotiek, ale o tom potom. O dva týždne idem opäť do Anglicka, takže sa budem snažiť nafotiť vám viac outfitov a zvýšiť moju aktivitu na blogu. Dúfam, že sa tu stále nájdu ľudia, čo neprestanú čítať moje články.









Bomber- Primark
Sweater- Zara
Jeans- New Look
Shoes- Nike

Čo hovoríte na môj outfit? Máte radi all white outfity? Vlastníte bomber?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

6 komentárov:

  1. Je to krásne, čisté! Pri mojom (ne)šťastí by som si síce na celý biely outfit netrúfla, ale vyzerá to naozaj pekne :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti to pristane! ♥ Ja by som si takýto all white outfit asi nedala :D radšej all black :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. All white outfity jsou opravdu nádherné, ale pro čuně jako já to moc není :D Tvůj outfit se mi moc líbí, ten bomber je prostě dokonalý :) Já mám doma černý a moc ráda ho nosím :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥