In Fashion Haul

PRIMARK, H&M, VICTORIA SECRET, NEW LOOK, ZARA


 Ak čítate môj blog pravidelne, určite ste mohli zistiť, že som bola na týždeň v Anglicku. A ako správna nákupná maniačka neprišla som domov s prázdnymi rukami. Ak máte šťastie, zastihnete v obchodoch zľavy, no počítajte s tým, že ak nájdete pekný kúsok, nie vždy majú vaše číslo. Tieto nákupy som siahla hlavne po letných kúskoch, samozrejme. Väčšia časť oblečenia je hlavne z Primarku. Kúpila som si zopár vecí na cvičenie a našla som konečne bomber, ktorý som tak dlho hľadala. Páči sa mi, že je v staroružovej farbe. Mám v ňom odfotený outfit, tak sa máte na čo tešiť. V H&M som siahla po dvoch letných tričkách, ktoré sú ľahké a prievzdušné. Vo Victoria Secret. mali teraz zľavy, tak sme sa tam boli mrknúť. Tieto nohavičky sa mi veľmi páčia a ostatné som vám už nefotila. Po bielych jenasoch som taktiež dlho pátrala a konečne som na ne narazila v New Looku. Perfektne mi sedia a cena bola len čerešničkou na torte.  V Zare na Oxford street mal výpredaje a táto biela mikina mi padla do oka, tak cestovala so mnou na Slovensko.














Páči sa vám môj nákup? Čo ste si naposledy kúpili vy?

Related Articles

19 komentárov:

  1. Krasne veci... :) Len by ma zaujimali aj ceny napriklad... tie sandalky, tricka a gatky su fakt super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný kousky, no a ten bomber! <3 Tričko TBBT je taky z Primarku? :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nektere kousky jsou perfektni! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dosť husté veci si si kúpila!! Najviac sa mi páčia tie prvé šortky a posledné tričko. Ja som si dnes našla v Terranove prstene. Takže mám happy day:D

    SASHA´S LIFE




    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super věci sis pořídila! Celkem by mě zajímala cena toho bomberu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé kúsky ! :) Na niektoré veci je Primark skvelý :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi pěkné kousky sis koupila :) Já dneska jen Primark proletěla (jsem v UK) i přes týden tu je v něm hodně lídí, tak bych ráda mrkla o víkendu :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezké věci :) bombery jsou prostě nejlepší :) a nové věci na cvičení mě vždycky tak namotivují! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné věci, ten bomber a tričko s donutem bych brala hned :D
    My little infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Born to be perfect! :D nejlepší na konec!
    www.linheart.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten bomber je svetový! www.allbytereza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Opravdu krásné věci! :) Ten bomber je dokonalý, moc se mi líbí i sandálky a věci na cvičení. A ty vzdušné topy bych brala všemi deseti :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten bomber je boží! ♥
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥