25. 7. 2016

WHAT I EAT #1


Dúfam, že si prázdniny užívate najviac ako môžete. Ja sa pomaly začnem baliť, pretože vo štvrtok opäť odlietame do Anglicka. Budem sa vám snažiť pridať nejaké príspevky, tak ako vždy. 

Dnešný príspevok je plný jedla. Ako viete, snažím sa jesť zdravo, no niekedy ten prehrešok musím urobiť. Veď to uvidíte podľa fotiek.

Na raňajky som si veľmi obľúbila grécky jogurt s musli a čerstvým ovocím. Taktiež nemôže chýbať moja ovsená kaša, tentokrát s banánom a čučoriedkami.



Mug cake si veľmi často nerobím, no minulý týždeň som naň dostala chuť. Skúsila som dovnútra vložiť kocku čokolády, v ktorej bol karamel a bolo to výborné. Určite vám to odporúčam vyskúšať. Ozdobila som ho nektarinkou a banánom.


Mne a priateľovi som na raňajky spravila obľúbené špaldové lievance, do ktorých som pridala čokoládový proteín. Ozdobila som ich nutelou, nektarinkou a banánom.


V stredu sme boli s priateľom na večeri a ako dezert sme si dali túto čokoládovú lávu s vanilkovou zmrliznou. Nebíčko v ústach! Koláčik bol plný roztopenej čokolády.


 Ja tieto kúpaliskové mojita proste milujem! Ani neviem, čo viac k tomu napísať.



Najviac kúpaliskovým jedlom je pre mňa langoš, ktorý celý rok nejem a čakám naň až v lete. Nie je zdravý, ale v lete si ho doprajem.


Ugove šťavy alebo celkovo ovocné šťavy mám veľmi rada. Tentokrát som si doprala pomaranč, mango a maliny.

Máte radi mojito a ovocné šťavy?

7 komentárov:

  1. Máš ty snídaně pěkně naaranžované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snídaně vypadá krásně. A snad i skvěle chutnají. Já poslední dny si k snídani dávám vodu s citrónem a hroznové víno, je to úspěch, na to, že jindy nesnídám. :) Langoše si občas také dám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuh, langoš by som nedala, ale všetko vyzerá super :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko jedlo máš nádherne nastajlované :D a s langošom to mám tak isto :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný článek! Já se v poslední době taky snažím jíst zdravě, ale někdy prostě neodolám a taky si dám něco HODNĚ nezdravého :D Langoše jsme zrovna nedávno dělali doma a je to mňamka a ten koláček s čokoládou uvnitř a zmrzlinou musel být super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥