29. 8. 2016

ČOKO-PROTEÍNOVÝ KOLÁČ


 Už dlho tu nebol žiadny článok s novým receptom a úprimne, už mi to chýbalo. Premýšľala som, akú dobrotu by som mohla upiecť a do oka mi padol tento čokoládovo-proteínový koláč. Možno bude mať niekto z vás problém s tým, že je tam proteín, no proteíny sú bielkoviny a keďže cvičím, moje telo ich potrebuje. Bola som veľmi rada, že sa mi na prvýkrát podaril a teší ma, že tam nejde žiadne sladidlo. Vy však nemusíte použiť proteín a namiesto neho pridať med alebo iné sladidlo. Nižšie vypísané suroviny sú na menší koláč, takže ak máte väčšiu formu, odporúčam pridať väčšie množstvo.
Ak ma ešte nesledujete na mojej Facebookovej stránke alebo Instagrame, tak dajte odber. Budete vedieť o ďalších receptoch a podobných článkoch. Na Instagram prispievam aktívne, tak sa mrknite na moje fotky.

POTREBUJEME:
  • 80 g hladkej špaldovej múky
  • 30 g čokoládového proteínu
  • 1 lyžička prášku do pečiva
  • 15 g kakaa
  • 100 ml mlieka
  • 100 g jablkového pyré ( môžete použiť detskú výživu podľa vašeho výberu)
  • 4 bielky 


V miske zmiešame najskôr suché suroviny (múka, proteín, prášok do pečiva, kakao) a potom pridáme jablkové pyré, mlieko a vyšľahané bielky. Všetko spolu dobre premiešame a vzniknuté cesto vylejeme do formu, ktorú sme vymastili a vysypali múkou. Koláč pečieme na 190°C cca 25 minút. Podávame s bielym jogurtom (je k nemu výborný aj ochutený) a s ľubovolným ovocím.



DOBRÚ CHUŤ!


Máte radi zdravé koláče? Ako často si ich robíte?

 Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

10 komentárov:

  1. Ten vypadá fakt lákavě a moc chutně ♥ moc pěkný blog, dávám odběr! :) taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně dát taky odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta jablečná přesnídavka je do koláče skvělý nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá fakt skvěle :) Já mám hodně ráda proteinové palačinky, na ty nedám dopustit :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po návratu z dovolené je třeba začít žít zase trochu zdravěji, takže díky za recept, ukládám si ho a co nejdříve si koláč udělám - bez sladkýho totiž nežiju :D a vypadá mňamozně♥
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zkusim, delam proteinak s bananem bez mleka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý recept :)
    Zároveň ta chcem pozvať na moju giveaway :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/2016/08/project-life-is-change-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem žádný zdravý koláč ještě nezkoušela, ale vypadá moc dobře, takže se do něj určitě dřív nebo později také pustím! :) ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, tak ten vyzerá úplne skvele! Musíme ho doma vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥