15. 8. 2016

GIRL, YOU WERE SHOPPING AGAIN?!


 Ak čítaš môj článok, tak práve sedím vo vlaku, čítam si The perks of being a wallflower a cestujem do Vysokých Tatier. Ako viete, bola som v Anglicku a neubránila som sa nakupovaniu. Snažila som sa kupovať len potrebné veci, ale trošku mi to nevyšlo. Čomu som rada je mikina z Hollisteru, na ktorú som mala zálusk už dlhšiu dobu. Taktiež ma potešila kúpa športového oblečenie a plaviek. Užite si ešte zvyšok prázdnin.

If you´re reading my post, I´m sitting in train, readind The perks of being a wallflower and I´m travelling to High Tatras. As you know, I was in England and of course I was shopping. I wanted to buy only useful things but I didn´t. I´m happy that I finally bought hoodie from Hollister. I wanted her a long time. Also I´m glad that I bought sport clothes and swimwear for myself . Enjoy your holiday!













Čo sa vám páči najviac z môjho haulu?
What do you like most of my haul?

12 komentárov:

  1. Neviem možno sa mýlim ale nemá byť V nadpise článku miesto was were? You nie je tretia osoba :)) inak článok pekný

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trenchcoat je super, stejně jako sportovní věci! <3 Miluju new iny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Božské plavky. A ta taštička s plameňákem? Slintám. Och.
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taštička s plameňákem je boží!! Pak se mi líbí to šedé tričko.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to sú nádherné veci, hlavne Hollister mikina vyzerá úplne skvelo! :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To sú moc krásne nákupy! ♥ Ten trenčkot je dokonalý!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Trenčkot je dokonalý, veľmi sa mi páči. :)

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nakoupila sis krásné kousky! :) Líbí se mi uplně všechno, ale taštička s plameňáky mě naprosto dostala, je úžasná!! ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥