23. 8. 2016

NICE PEOPLE, NICE LIFE


Cestovanie vám dá veľa spomienok a zážitkov. Mám namysli aj obyčajné cestovanie vlakom. Aj keď sa to na prvý pohľad nemusí zdať ružové, nedajte na prvý dojem. Ako sme tak cestovali do Tatier, ešte len sme vstúpili do vozňa a ostali sme tam stáť štyri hodiny. Mysleli sme, že to horšie už nemôže byť. No po čase sme sa začali rozprávať s jednou milou babou, ktorá študuje umenie a rada cestuje. Po chvíli s ďalšímo, ktoré bývajú kúsok odomňa v Trenčína a s ďalšou ukecanou babou z Ružomberka. Hodiny nám tak rýchlo ubiehali a cesta bola príjemná a zábavná. Takýchto ľudí mám veľmi rada.

Čo sa týka outfitu, zvolila som jednoduchú kombináciu čiernej a červenej, ktorú som doplnila zlatým náhrdelníkom. Môže to byť aj skvelý back to school outfit, vďaka jeho pohodlnosti.

Travelling gives you memories and experience. I'm writing about basic travelling by train. If it doesn't look good, don't be sad. Everything will be better. When we was travelling to High Tatras the train was full and we couldn't sit. We were standing about 4 hours. We thought that this was the worst thing. But we started talk with nice girl, who is studiing art. A few minutes later next girls started talking with us. They live in Trenčín. And next talkative girl addes to us. Hours went faster and we had so much fun. I like people like these.

Back to my outfit. I chose simple combination black and red colour with gold necklase. It could be great back to school outfit because it is very comfortable.






T-SHIRT DRESS- H&M
SHIRT- Terranova
NECKLASE- Primark
SHOES- Primark

Čo hovoríte na môj outfit?
What do you think about my outfit?

10 komentárov:

  1. Veľmi pekný outfi :) a sedí ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný outfit :) hlavne náhrdelník sa mi páči

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna dneska jsem čekala u vlaky a dali se se mnou do řeči dva kluci :) moc ti to sluší

    Moje letní péče o rty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, že jsi ve vlaku potkala tak milí lidi :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný, pohodlný basic outfit :) A moc pěkná pointa článku.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super jednoduchý a pohodlný outfit, který bych nosila určitě moc ráda :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥