5. 9. 2016

BOUNTY KOLÁČ


Prvý školsky deň je za nami a dúfam, že ste ho zvládli úspešne. Zo svojím rozvrhom hodín som celkom spokojná, no musím počítať s tým, že som v maturitnom ročníku na gymnáziu. Ale potešilo ma, že aspoň utorky budem v škole len tri hodiny. Juchú!
Minulý týždeň som opäť piekla a vyskúšala som túto bounty tortu. V poslednej dobe robím poväčšine kokosové koláče. Nemá to však žiadny dôvod. Torta chutila výborne, hoci cesto bolo hustejšie a mohla som dať viacej čokolády.


POTREBUJEME:
CESTO:

  • 100 g špaldovej múky
  • 40 g kokosu
  • 1 vajíčko
  • 1 odmerku proteínu
  • ľubovoľné sladidlo
  • trocha vody
NÁPLŇ:
  • 250 g jemného tvarohu
  • 140 g gréckeho jogurtu
  • 40 g kokosu 
  • 1 vajce
  • ľubovoľné sladidlo
POLEVA:
60 g horkej čokolády
1 ČL kokosového oleja



Ako prvé si pripravíme korpus. Všetky suroviny zmiešame dokopy a postupne prilievame vodu. Cesto musí byť husté, aby ste ho mohli roztlačiť po forme. Plnku si pripravíme zmiešaním všetkých surovín. Formu na pečenie si vymastíme maslom, vysypeme múkou a nalejeme cesto. Pripravenú plnku rozotrieme na korpus a pečieme na 180°C približne 40 minút. Ak bude koláč upečený necháme ho vychladnúť a pripravíme si polevu. Roztopíme si čokoládu s kokosovým olejom, ktorú nalejeme na koláč a dáme stuhnúť aspoň na dve hodiny.


DOBRÚ CHUŤ!


Skúšali ste už niekedy tento koláč?

 Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥