1. 9. 2016

ČO SI BERIEM SO SEBOU DO POSILKY


Už je to tu. Prvý septembrový deň. Začne škola, jarmoky a pomaly bude prichádzať jeseň. Ďalšie super leto je za nami. Rozhodla som, že prvý "poprázdninový" článok bude na tému fitness. Ak niekto z vás chce začať chodiť do posilovne, práve tento článok vás môže inšpirovať. Keď som tam išla prvýkrát ja, behala som po dome a stresovala, čo si mám so sebou zobrať. Nie je to hanba, len je to niečo nové, na čo nie je človek zvyknutý a nechodí tam každý deň.

Hlavnou vecou sú pohodlné tenisky. Nemusíte tam hneď nakráčať v nových Nikách alebo Adidaskách. Ide len o to, aby ste sa v nich cítili dobre a nemali po prvom cvičení otlaky. Ďalšou vecou je uterák. Nie je to moc príjemný pocit, ak idete cvičiť na nejakom stroji a pred vami bol upotený človek, ktorý si pod chrbát nedal uterák a vy si po ňom musíte sadnúť na upotené miesto. Taktiež je dobrý, ak sa chcete po posilke osprchovať. Čo mi pripomína, že si treba zobrať sprchový gél a antiperspirant, pretože žiadna žena nechce smrdieť.


Ak idete cvičiť samy, doporučujem slúchadlá a telefón, mp3, mp4 alebo čo používate na počúvanie. Musíte si však na ne dávať pozor, aby sa vám niekde neprichytili. Môžu vám taktiež pomôcť pri strese z ľudí v posilovni. Znie to hlúpo, ale veľa začiatočníkov ho má. Boja sa, ako sa na nich budú pozerať tí, ktorí do posilovne chodia dlhšie. Nebojte sa, každý takto začínal a prešiel si tým. Fľaša s vodou vás zachráni. Počas tréningu je dôležité dodržiavať pitný režim. Voda vás osvieži a musíte si dávať pozor, aby vám neostalo zle.


Ďalšou dôležitou vecou je oblečenie. Nemusíte mať žiadne značkové veci. Stačí vám tričko a kraťasy. Platí tu to isté ako u tenisiek. Hlavne nech je to pohodlné. Určite zvoľte niečo, čo vám bude nasakovať pot.


Nemala by vám chýbať športová taška alebo obyčajný batoh. Predsa tam nechcete prísť s igelitkou. Lepšie je mať väčšiu tašku, kde sa vám zmestia všetky veci.


Ak si po cvičení dávate proteín a máte to ďaleko domov, môžete si ho zobrať so sebou. Odporúčam vám tieto malé nádobky, do ktorých si nasypete odmerku proteínu. Po tréningu si nalejete v posilke čistú vodu do shakeru, vysypete proteín a môže piť.


 Chodíte do posilovne? Páčil sa vám môj článok?

 Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

5 komentárov:

  1. Všechny věci s sebou nosím taky, plánuju si koupit permanentku a tak se mi i tenhle článek hodí :) Moc pěkně napsané, máš krásné sportovní oblečení.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nutně potřebuji sportovn podprsenku, ty moje jsou tragické :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý článek! Já do posilovny nechodím, ale začala jsem trochu cvičit doma, snažím se každý den cvičit alespoň 30min. Vím, že to není žádná sláva, ale pořád lepší než sedět na zadku a právě ten problém s posilovnou o kterém jsi psala mám..bojím se, jak tam na mě budou koukat lidi a děsí mě ještě víc, že tam potkám někoho kdo mě zná a bude to straššný trapas :D :D Každpádně tvůj článek se mi moc líbí a když si ho řpečtu ještě 5x tak mě snad dokope do té posilovny jít :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí tvá taška do posilovny, mám podobnou akorát od značky Puma :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥