20. 9. 2016

WHAT I EAT #2


Týždne ubiehajú ako voda. Ani sa nenazdám a už budem mať na hrudi pripnutú zelenú stužku s mojím menom a slziť nad dojemnými príhovormi. Už sa teším ako vám o tom napíšem článok. Dnes som sa však dozvedela, že zo školy pôjdem do Štrasburgu, pravdepodobne v decembri. 
Po veľkom úspechu prvej časti What I Eat som sa rozhodla vám konečne napísať ďalšiu časť. Dúfam, že si tieto príspevky obľúbite, pretože ma bavia.


S kamarátkou sme boli po dlhom čase spolu vonku a skočili sme na drink. Neviem už presne ako sa tento volal, ale bol výborný. Bolo v ňom mango, pomaranč a mäta.


Cookies koláč a karamelová latte machiato. Menší prehrešok.


Ovsená kaša s broskyňami.


Treska s opekanými zemiakmi a domácim cesnakovým dresingom.




Ovsená kaša s čučoriedkami a malinami.


 Minulý víkend bol u nás jarmok, tak som si dopriala mini donuty s čokoládovou polevou.

Aké jedlo máte najradšej?

8 komentárov:

  1. To chci. To taky. Bože chci všechno. :D Tyhle žrací články miluju a připomíná mi to, že jsme podobný zapomněli vydat a je jen uložený.
    Mám díky tobě hlad. :)
    Medvědova slečna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to hodně dobře, i když nejvíc mě asi zaujaly ty donuty na konci, ňam!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty dortíky a "pitíčka" vypaají skvěle! Já miluju PB s toasty a banánem k tomu trocha chia semínek, to je prostě nej snídaně! A na večeři určitě těstovinový saláty s fetou a zeleninou, mňam! Pěkný článek.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie prvé obrázky sú naj. Ja milujem sladkosti, raw/vegan koláčiky alebo ovocie (:

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechny jídla bych hned teď nejradši snědla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten cookies koláč beach si data :D úplně jest na to všechno teď dostala chuť :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥