25. 12. 2016

CHRISTMAS HAUL


Všetkým Vám chcem popriať šťastne a veselé Vianoce a dúfam, že ste včerajšok strávili v kruhu svojej rodiny a blízkych a našli si pod stromčekom veľa darčekov. 
Čo sa týka článku, väčšina z vás obľubuje hauly a ja takisto. Tento rok sme nestrávili Vianoce v Anglicku, ale po 3 rokoch na Slovensku. Budete tu môcť vidieť zmes z rôznych krajín, pretože som v decembri dosť cestovala, takže poďme na to.


Vo Frankfurte v Primarku mali veľa vianočných vecí, tak ako každý rok. Chcela som si kúpiť nejaké papuče a do oka mi padli práve tieto s Grinčom. Sú veľmi teplé a pohodlné.


Taktiež som si odtiaľ odniesla vianočné ponožky (prvé dve zprava). Ponožky so sobíkom (vľavo) som dostala od mojej najlepšej kamarátky k Vianociam. 


Sprchové gély z The Body Shop používam už 3 roky a som s nimi veľmi spokojná. Vo Viedni som si dokúpila ďalšie do zásoby.


Tento teplý svetrík som našla vo Viedni v H&M len za 10€! Bol zľavy a veľmi dobre sa nosí. V tejto zime padne jak uliaty.


Kvetinkové tričko mám od najlepšej kamarátky a tielko s náušnicami sú z Forever 21. Vo Viedni mali 65% výpredaj na všetko.


Bombery som si veľmi obľúbila, no zatiaľ som mala len jednu. Tento kaki bomber mám z Rosegal. Hoci je veľmi tenký, bude výborný na jar, takže ho uvidíte v nejednom outfite. Ak si chcete odtiaľ niečo objednať, odporúčam vám o číslo väčšie. 


Z Rosegal mám taktiež šedý svetrík bez gombíkov, ktorý má vačky. Veľkosť je one size. Rosegal má celosvetovo poštovné zdarma. 


Od krstných som si pod stromčekom našla kozmetickú sadu od Pupy. Nachádza sa tam sprchový šampón, krém a zrkadielko. Nie je to balenie krásne?


Rodičia ma prekvapili novým Pandora príveskom- fotoaparát. Už dlho som po ňom túžila.

Čo ste si vy naposledy kúpili a čo ste si našli pod stromčekom?

10 komentárov:

  1. Já se asi zamilovala do každého kousku oblečení! Vážně nádhera! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty vánoční ponožky jsou super. Kosmetika Pupa by mě velmi potěšila, sada vypadá pěkně a rodiče ti dali nádherný dárek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé věci :) Ty ponožky jsou strašně cute! A šedý svetr? Bomba :)
    SIMANNE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten PUPA balíček je krásny. Mňa prekvapil priateľ so značkou Estee Lauder.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥