25. 2. 2017

H&M, ADIDAS, PRIMARK A TAK...



Hauly patria k jedným z mojich najobľúbenejších článkov. Vždy ma teší, keď vám môžem nafotiť nové oblečenie a ostatné veci. Koncom januára som bola s maminou a babkou v Anglicku. Boli sme tam len pár dní, no naším hlavným cieľom boli nákupy. Taktiež vám spomeniem pár vecí, ktoré som si kúpila na Slovensku.

Jednou z vecí, ktoré som si kúpila ešte na Slovensku je kniha Fit recepty. Mám zatiaľ prvý diel. Recepty sú veľmi zaujímavé, tak sa môžete tešiť na nové receptové články. Druhá kniha je z Anglicka- After you, v slovenskom preklade Po tom ako som ťa spoznala. Je to pokračovanie Predtým ako som ťa spoznala. Nedávno som videl film a zamilovala som sa doňho.


Z doplnkov tu mám tento náhrdelník z Forever 21, ktorý som kúpila v Bratislave. Tento typ náhrdelníkov mám veľmi rada.


V Primarku som si našla jednoduchú čierno-zlatú kozmetickú taštičku. Má väčší objem a na cestovanie ju určite využijem. Z kozmetiky som si v DM-ku kúpila 3-IN-1 CLEANSER. Je to pleťová maska, čistiaci gél a pleťový piling v jednom. Používam ho 3-4 krát za týždeň a som s ním veľmi spokojná. 


V Primarku majú veľmi pekné a pohodlné pyžamá, takže som si zobrala dvoje pyžamové nohavice. Jedny čierno-biele a jedny biele s čiernymi bodkami.


Najradšej si kupujem rifle v H&M, pretože mi najlepšie sadnú. Vybrala som si tam čierne (tých nie je nikdy dosť) a bledomodré. Perfektne sedia na postave.


Už od leta som si zamilovala bombery a v H&M mali povianočné zľavy. Tento obyčajný čierny bomber so striebornými doplnkami som tam našla len za 10 libier! 


Fialovo-bielu mikinu mám z H&M. Tento typ s číslami ako na dresoch sa mi veľmi páči.


Pred dvomi týždňami sme mali školský ples, a tak som potrebovala nové šaty. Celý čas som v Anglicku hľadala nejaké, ktoré by mi padli do oka, no nič som nenašla. Šťastie sa na mňa obrátilo až pri poslednom dni, kedy som ulovila v New Looku tento posledný kúsok.


Najväčšiu radosť z celých nákupov mám z bielo-zlatých Adidas Superstarov. Už sa teším, keď sa oteplí a vezmem si ich von.



Poslednými vecami sú batohy. Čierny so zlatými zipsami je z Primarku a bledobroskyňový je z Hollisteru.


Čo ste si naposledy kúpili Vy?

11 komentárov:

  1. Nakoupila jsi si krásné kousky, moc se mi líbí ty šaty z New Looku, musíš v nich vypadat skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za mě jsou super Adidasky, mám s modrými pruhy a přemýšlím o dalších. Suprově se v nich chodí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, nádherné fotky :)
    www.gingernika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Našla sis vážně pěkné kousky! Mě nejvíce zaujaly ty šaty, a taky ty Adidasky! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Viděla jsem film Než jsem tě poznala - fakt super, hodně jsem brečela. :) Moc pěkné věci, ty boty jsou krásné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé nákupy! Nejvíce se mi líbí tenisky a šatičky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné kousky a asi nejvíce se mi líbí ty šaty. Mají moc pěknou barvu, střih a výšivku :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechno je moc krásné, hlavně teda ty šaty a boty, ty jsou boží! Nad superstarama pořád přemýšlím, ale nevím jestli by se mi na mě líbily. Jinak primark miluju, hlavně právě jejich pyžama.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty šaty z NL jsou krásný a boty se mi taky líbí! Já chodím do Primarku poměrně často tady u nás ve Španělsku a pokaždé tam nechám spoustu peněz. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasné kousky ♥ Šaty vypadají nádherně, určitě ti moc slušely :) A Superstary mají skvělou barvu ♥♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No jééé úplně nádherné kousky. Nejvíce mě zaujaly šaty a boty Adidas.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥