20. 2. 2017

KOKOSOVÉ MUFFINY



Po dlhšej dobe neaktivity som sa vám konečne ozvala. Nebudem sa vyhovárať, že som nemala čas a podobné veci. Na určitú dobu som stratila motiváciu písať ďalšie články a blížia sa mi maturity, takže mám plnú hlavu iných vecí. No počas tohto obdobia som zistila, že mi písanie na blog veľmi chýba a tak sa chcem k tomu vrátiť naspäť. Dúfam, že to aspoň hŕstku z vás poteší. Budem sa tešiť na vašu spätnú väzbu.
Môj prvý novoročný článok bude recept na kokosové muffiny, kde nie je použitá múka. Vyskúšala som ich tento víkend a chutili mi. Sú veľmi sýte, no nebudú chutiť každému. Ak nie ste priaznivcom zdravého jedla, radšej zostaňte pri normálnych muffinách. Dúfam, že sa tu nájdu aj odvážlivci, ktorí ich s radosťou vyskúšajú. Na jednu dávku vám vyjde 4-6 muffín.



    POTREBUJEME:
    • 2 vajcia
    • 40 g strúhaného kokosu
    • 200 g bieleho jogurtu (grécky)
    • 1 PL medu
    • ovocie


    Všetky suroviny zmiešame v miske a vylejeme ich do formičiek. Muffiny pečieme 20-25 minút na 180°. Do cesta môžete vložiť nakrájané ovocie alebo ho použiť až ako ozdobu. Voľba je na vás.






    DOBRÚ CHUŤ!

    Skúšali ste už kokosové muffiny?

    3 komentáre:

    1. Neuškodí si raz za čas dát něco zdravějšího. :-D Muffiny vypadají dobře, jen já raději s čokoládou. Jinak vítej zpět. :-)
      welcometomyworld

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
      Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

      Môj BLOG-KLIK♥

      OdpovedaťOdstrániť

    Ďakujem za každý komentár ♥