In Food Recipe

POHANKOVÁ KAŠA


Pekný prvý jarný deň! 
Konečne mám za sebou písomné maturity, hlavne z matematiky. Bol to celkom náročný týždeň. Teraz sa musím začať učiť na písomné maturity, ktoré ma čakajú už v máji a na prijímacie skúšky, ktoré mám v apríli.

Takmer každé ráno si robím na raňajky ovsenú kašu. Chcela som menšiu zmenu, a tak som vyskúšala pohanku. Kaša má odlišnú chuť, no aspoň je to menšia zmena. Pridala som na ňu nový sirup od Bodylabu, ktorý má tuhšiu konzistenciu. Chuť je výborná a veľmi ma prekvapil.

POTREBUJEME:
  • pohanka
  • mlieko
  • kakao
  • sladidlo (med)
  • ovocie

Na noc si namočíme pohanku do vody. Pohanku si dáme na panvicu a zalejeme mliekom. Pridáme lyžičku kakaa a lyžicu medu. Miešame až kým sa nám mlieko nevsaje. 
Kašu som ozdobila banánom, hroznom, brusnicami, mandľami a poliala som ich čokoládovým sirupom od Bodylabu.




Skúšali ste už pohankovú kašu alebo sirup od Bodylabu? 

Related Articles

4 komentárov:

  1. Vypadá skvěle! :) Držím palce, aby jsi všechno učení zvládla :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pohankovou kaši jsem ještě neměla, ale asi by bylo dobrý ji také zkusit, aby byla změna:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Týjo, ty se máš, že máš písemné za sebou, mě teprv čekají. Kaše vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňaaaam, tá vyzerá super :) ja som raz mala pohánkové vločky a neviem, nejak mi nechutili...ale v takejto podobe by to bolo možno iné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥