6. 3. 2017

WHAT I EAT #3



Ahojte! Prajem vám pekný pondelok! 
Takmer pre  každého človeka je pondelok jedným z najhorších dní. Priznávam sa, ani ja ho nemám rada. Avšak, ako si ho lepšie zlepšiť než dobrým a hlavne zdravým jedlom?! Počas minulého týždňa som mala dostatok času, a tak som vám moje jedlá nafotila do ďalšej série What I Eat. Spomedzi jedál mám najradšej raňajky a hlavne víkendové alebo prázdninové, kedy mám čas a môžem sa vyhrať s jedlom. Väčšinou si robím lievance, na ktoré nemám počas týždňa čas. Veľa ľudí raňajky podceňuje a vynecháva ich. Nesmieme zabúdať, že raňajky sú základom dňa.

Špaldovo-proteínové lievance s Alpro čokoládovým pudingom, gréckym jogurtom a jahodami.

Špaldovo-ovsený koláč so zapečeným banánom a kešu orechmi od Péti.

Grilované kuracie prsia s červenou paprikou a grilovacím korením, zeleninová obloha a syrové guľôčky.

Špagety so špenátom a slaninkou.

Čo si robíte na raňajky? Raňajkujete pravidelne?

10 komentárov:

  1. Tak ta první a druhá fotka!! Skvělý :))
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta druhá fotka je top, ale všechno to vypadá krásně :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To si robíš srandu?? To prvé jedlo je úplne dokonalé!! A vlastne všetky! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přiznám se že já nesnídám vůbec. Ale ta kravička? To je úžasné :3

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je chyba! Raňajky sú základom dňa :) s tou kravičkou som sa dlho trápila :D

      Odstrániť
  5. Jééj, to je milé ♥ Ale mňa by nebavilo si to takto zdobiť, haha ♥

    * GIVEAWAY | 15€ voucher & quinine shampoo *

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥