10. 5. 2017

WHAT I EAT #4


 Ďalšie príjmačky už mám za sebou a už len čakať na výsledok. V piatok máme v škole výkop a začína sa mi akademický týždeň, kedy sa nechodí do školy a učí sa na maturity. Dúfam, že to všetko stihnem. Na výkope mám príhovor za všetkých štvrtákov, tak sa už teším.  Počas akademického týždňa budem mať viac času na pečenie, tak sa posnažím, aby ste mali nové recepty. Ak sem nepridám ani jeden, som zahrabaná učebnicami, zošitmi, kvadratickými funkciami či slovenským romantizmom.
Späť k článku. Dnešný článok je opäť What I Eat. Keďže som sa pripravovala na príjmačky, nemala som kedy piecť nové recepty, tak aspoň oceníte menšiu inšpiráciu na raňajky, obedy, večere či snacky. 

 Špaldové lievance s Proteinellou od Bodylabu, banánom, mandľami a javorovým sirupom.

Pohanková kaša s banánom, hroznom, brusnicami a mandľami poliata čokoládovým Zero toppingom od Bodylabu. Recept TU.

Grilované kuracie prsia s opekanými zemiakmi a talianskym dressingom.

 Mugcake s arašidovým maslom, banánom a čokoládovým sirupom od MyProteinu.

 Pečené špaldové pirohy plnené čokoládou alebo šunkovo-syrovou plnkou, poliate roztopenou horkou čokoládou.

Čokoládové cookies s kúskami čokolády a brusnicami. Recept TU.

Jablkovov-špaldové muffiny. Recept TU.

 Koláčiky  z formičky plnené Proteinellou od Bodylabu.

 Špagety s krevetami a špenátom.

Aké je vaše obľúbené jedlo?

9 komentárov:

  1. Bože, všecko to vypadá božsky!!!! Úplně se mi sbíhají sliny :D :D :D Hlavně tedy ohledně toho sladkého :)
    Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš nádherné fotky, hned bych si něco dala :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No děláš mi šílené chutě a super je, že je to přitom zdravé :) Já se teď stravuju naprosto příšerně, skoro nejim a když už jo tak věci co bych neměla. Snad už to po příjmačkách skončí :D

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, vyzerá to veeeľmi chutne! Najviac ma ale zaujali špaldové pirohy, kde sa niečo také dá zohnať?

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno to vypadá fakt hodně dobře, i když mě asi nejvíc zaujala první a poslední fotka. :D Tak držím palce, ať ti to vyjde a ať maturity zvládneš!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mņam samé dobrůtky, vše vypadá moc dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Článek jsem si chtěla přečíst už včera večer, no ještě, že jsem to neudělala :D Dala bych si úplně všechno, vypadá to vše dokonale ♥

    Pauline’s Tiny World♥ | První blogová giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto je bomba! Úplne všetko vyzerá neodolateľne a hneď by som to aj zjedla, hah :D♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všechno to vypadá fakt dobře a doufám, že maturita dopadla dobře a pokud ještě čekáš na svůj termín tak hodně štěstí.

    https://estervalcharova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥