9. 6. 2017

JAHODOVÁ BUBLANINA


Po mesiaci vás vítam u nového článku. Za tú dobu sa toho stalo celkom dosť. Kde začať, asi pri maturite. Maturitu som dala na samé jednotky a neuveríte, ale počas mojej odpovedi z angličtiny som sa so skúšajúcimi rozprávala práve o mojom blogu. Mala som to šťastie, že jedna z vytiahnutých tém bola food. Týždeň na to sa konalo finále Blogerky roka 2017 v Bratislave. Na Instastories ste mohli vidieť nejaké fotky. Skončila som síce na 10. mieste, ale z celého Slovenska! Ešte raz vám chcem poďakovať, pretože bez vás by som sa tam nedostala. V pondelok sme s kamarátmi išli na jednu noc do Košíc. Východniari, ste fakt šalení! :D Plánujem opäť robiť niečo ako diary za celý mesiac, no ešte neviem ako to pomenujem. Avšak budete tam môcť vidieť fotky práve aj z Košíc.
Čo sa týka nového receptu, konečne nám dozreli v záhradke jahôdky. Rozhodla som sa ich použiť do bublaniny. Je to veľký rozdiel, keď som ich krájala oproti tým z obchodných reťazcov. Domáce jahody krásne rozvoniavali a tá farba! Mňam!

POTREBUJEME:
  • 200 g špaldovej múky
  • 5 PL medu
  • 200 ml mandľového (sójového, kokosového, ...) mlieka
  • 80 g kvalitného masla
  • 2 vajíčka
  • 50 g pomletých mandlí
  • 1/2 kypriaceho prášku
  • ovocie





Máte aj vy v záhradke jahôdky? Čo z nich robievate?

1 komentár:

  1. Ja milujem bublaninu ❀ Asi najčastejší koláč, ktorý sa u nás doma pečie ♥

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥