31. 7. 2017

FRESH RÍBEZĽOVKA


Ahojte! Ako si užívate leto? Ja už som stihla dve kúpaliská a nejaké tie grilovačky. Keď si spomeniem na grilované kuracie mäsko, mňam! Už sa mi zbiehajú slinky. Prvú dovolenku v Ríme mám už za sebou a o necelý mesiac ma čaká Miláno.
Už dlho som nepiekla žiadny koláč a teraz, keď je toľko ovocia som pre zmenu použila ríbezle. Ríbezle sú kyselkavé, takže veľmi potešia ako osvieženie počas horúcich dní, ktoré momentálne kraľujú. Cesto neobsahuje žiadny pridaný cukor. Použila som Flavdrops od MyProteinu s príchuťou čokolády. Ak ich nemáte stačí pridať med alebo trstinový cukor. Na krém som použila prvýkrát mixér na smoothie a poslúžil mi veľmi dobre

KORPUS:
  • 160g špaldovej múky
  • 140g gréckeho jogurtu
  • 2 vajcia
  • 10g kakaa
  • 40g kokosového oleja
  • 10-12 kvapiek Flavdrops od MyProtein (ak ich nemáte, použite med alebo trstinový cukor)
  • 150 ml mandlového mlieka
  • 1 ČL sódy bikarbóny
KRÉM:
  • 150-180g ríbezlí
  • 250g nízkotučného tvarohu
  • 200g mascarpone
  • med



Na korpus si zmiešame suché suroviny v jednej misky a mokré v druhej miske. Mokré suroviny vmiešame do suchých. Do silikónovej formy vylejeme cesto a pečieme na 180°C 15-20 minút. Korpus necháme vychladnúť. 
Na krém si rozmixujeme ríbezle, pridáme tvaroh a mixujeme. Krém si dáme do misky a primiešame mascarpone. Podľa chuti pridáme med. Keď bude korpus vychladnutý, vzniknutú hmotu natrieme navrch a dáme na chvíľu do chladničky.



Používate ríbezle do koláčov?

2 komentáre:

  1. To Milano ti závidím, užij si to tam. Já s rybízem zvyknu dělat bublaninu a je výborná.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥